-
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację należy pobrać ze sklepu:
Google Play (dla Android) - w polu wyszkaj wpisujemy Nasz Bank Novum
App Store (dla IOS) - w polu wyszukaj wpisujemy BSGliwice Nasz Bank
Aplikacja mobilna umożliwia:
Przydatne informacje
Aby aktywować Aplikację należy:
- zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play lub z systemem IOS z App Store.
- na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.
Instalacja „krok po kroku”:
W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami (krok1, krok2, krok3, krok4)
Ad. krok 3 instalacji:
USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE
Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
- podajemy nazwę urządzenia
- wpisujemy otrzymany kod z SMS
- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)
Ważne:
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
- pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko
dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie - zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
- bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
- bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji