Skip to main content
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

    Aplikację należy pobrać ze sklepu:

    Google Play (dla Android) - w polu wyszkaj wpisujemy Nasz Bank Novum

    App Store (dla IOS) - w polu wyszukaj wpisujemy BSGliwice Nasz Bank

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    dostęp do historii operacji
    prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    wykonywanie przelew QR
    zakładanie i likwidacja lokat
    zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
    wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

    Przydatne informacje

    Aktywacja aplikacji

    Aby aktywować Aplikację należy:

    • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play lub z systemem IOS z App Store.
    • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

    Instalacja „krok po kroku”:
    W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami (krok1, krok2, krok3, krok4)

    Ad. krok 3 instalacji:
    USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE

    Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
    - podajemy nazwę urządzenia

    - wpisujemy otrzymany kod z SMS
    - skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
    - ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

    Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

    Bezpieczeństwo

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
    Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    • e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
    • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko
      dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521