Szanowny Kliencie,
Nieaktualny dokument tożsamości to poważny problem. Dowód osobisty ma swój termin ważności. Pamiętaj o tym i sprawdź datę ważności swojego dowodu, aby nie przeoczyć upływu terminu jego ważności. Pamiętaj, że ważny dokument tożsamości jest niezbędny do dokonania wielu czynności, w tym bankowych oraz urzędowych. Dla przykładu Bank ma możliwość odmowy przeprowadzenia transakcji w razie stwierdzenia utraty ważności dowodu osobistego. W takim przypadku może okazać się, że nie wykonasz transakcji ani podczas wizyty w Banku ani w kanale bankowości elektronicznej.
Upływa termin ważności Twojego dowodu osobistego? nie czekaj, działaj!
Pamiętaj, że w przypadku zbliżającego się terminu upływu ważności dowodu osobistego należy złożyć wniosek o wydanie nowego dokumentu w urzędzie nie później niż 30 dni przed tym dniem. 30 dni, to też ustawowy termin oczekiwania na jego wydanie. Wejdź na www.gov.pl i dowiedz się, jak najszybciej i najwygodniej zawnioskować o nowy dokument. Po dokonaniu wymiany dowodu osobistego zgłoś to w Banku. Możesz przyjść do nas osobiście lub uzupełnić formularz aktualizacji danych Twojego dokumentu tożsamości, który udostępniliśmy w naszym systemie bankowości internetowej IB.
Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521