Ostrzegamy przed telefonami od nieznanych Ci osób, które podają się za pracowników infolinii banku, powołują się na względy bezpieczeństwa i próbują pod różnymi pretekstami pozyskać Twoje dane osobowe i dane poufne.
O co mogą prosić Cię osoby, które podszywają się pod pracowników infolinii banku?
W rzeczywistości oszuści chcą zdobyć Twoje:
Tak wyłudzone dane można użyć do wykonania przelewu z Twojego konta na nieznany Ci rachunek.
Pamiętaj!
W sytuacji, gdy odbierzesz telefon od osoby podającej się za pracownika banku, masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych, jak również w każdym innym przypadku, w którym podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie, skontaktuj się z Bankiem.
Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521