szybko wpłacaj i wypłacaj bez dotykania bankomatu!
SmartKARTA w aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach naszego Banku. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu w sposób całkowicie bezdotykowy. Transakcję w postaci „szybkiej wypłaty” zlecamy w aplikacji mobilnej. Ekran bankomatu służy wyłącznie do potwierdzenia transakcji poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na nim kodu QR. Operacja jest wyjątkowo szybka i bez dodatkowych czynności możemy odebrać gotówkę. W aplikacji Nasz Bank mamy pełny opis transakcji oraz historię przeprowadzonych transakcji.
Drugą możliwością, jaką daje smartKARTA, jest pełna obsługa wpłatomatu. W aplikacji Nasz Bank poprzez autoryzację mobilną potwierdzamy przeprowadzaną operację wpłaty, a środki są od razu księgowane na rachunku. Operację kończy powiadomienie push o zaksięgowanych środkach.
Nowe rozwiązanie dostępne jest w bankomatach własnych Banku Spółdzielczego w Gliwicach:
- Bank Spółdzielczy w Gliwicach ul. Dworcowa 41, 44-100 Gliwice (wpłatomat)
- Bank Spółdzielczy w Gliwicach Oddział Pyskowice pl. Piłsudskiego 4, 44-120 Pyskowice (wpłatomat)
Korzystanie z usługi w Aplikacji mobilnej
Po uruchomieniu Aplikacji mobilnej w swoim smartfonie wybieramy opcję smartKARTA dostępną na ekranie głównym. Aplikacja przedstawi ustawienia smartKARTY. W przypadku, gdy posiadamy tylko jeden rachunek, usługa będzie dostępna dla tego rachunku. W przypadku, gdy posiadamy klika rachunków, musimy wskazać, który z nich będzie obsługiwała smartKARTA.
Dostępny jest również podgląd dziennego limitu operacji ustalonego w banku dla usługi.
Szybka wypłata z bankomatu
- Uruchamiamy Aplikację mobilną w smartfonie, gdzie następnie wybieramy opcję smartKARTA → szybka wypłata i wybieramy lub wpisujemy kwotę szybkiej wypłaty,
- Po wciśnięciu przycisku Wypłać przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
- Bankomat oczekuje na potwierdzenie operacji w Aplikacji mobilnej,
- Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej.
smartKARTA – obsługa rachunku w bankomacie
- Uruchamiamy Aplikację mobilną w smartfonie, gdzie następnie wybieramy opcję smartKARTA → smartKARTA i przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
- Na ekranie bankomatu wybieramy operację, którą chcemy zrealizować, np. Wpłata gotówki,
- Postępujemy zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie,
- Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej,
- Możemy wydrukować potwierdzenie,
Instrukcja obsługi smartKarta: tutaj
Zobacz, jak smartKarta działa w praktyce: smartKarta film
Więcej o smartKARCIE dowiesz się na: www.smartkarta.pl
Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?
- Łatwa w użyciu
Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
- Bezdotykowy bankomat
smartKARTA pozwala wypłacać oraz wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Transakcje bez czekania
Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.
- Dostępna w aplikacji banku spółdzielczego
smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Gliwicach – Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.
- Dzienny limit wypłat – 1000,00 zł (możliwość indywidualnych limitów)