Informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju (dalej "PFR") wdrożył proces postępowań wyjaśniających dla decyzji w sprawie umorzenia Subwencji Finansowej w ramach „Tarczy Finansowej 1.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”.
Do procedury wyjaśniającej mogą przystąpić Beneficjenci Tarczy Finansowej 1.0., którzy:
W przypadku złożenia Oświadczenia o rozliczeniu w treści odpowiadającej propozycji PFR - przy jednoczesnym wnioskowaniu o umorzenie w wyliczonej i wskazanej przez PFR w predefinicji wysokości - kwota umorzenia wskazana w treści Decyzji nie może być zakwestionowana w toku Postępowania Wyjaśniającego, z uwagi na jej bezsporność.
W niektórych przypadkach PFR może podjąć decyzję o udzieleniu odpowiedzi na zgłoszenie bezpośrednio do Beneficjenta.
Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać wszelkimi możliwymi sposobami komunikacji dostępnymi w Banku tak jak to przewidziane dla standardowego procesu reklamacyjnego.
Termin złożenia zgłoszenia reklamacyjnego – nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania decyzji PFR.
Zgłoszenia reklamacyjne należy złożyć na formularzu dostępnym TUTAJ. Formularz zawiera zdefiniowane kategorie zgłoszenia, które według PFR mogą uczestniczyć w procesie wyjaśniającym wraz z informacją o wymaganych dokumentach. Wypełniony formularz należy przekazać na adres mailowy:
Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521