BLIK to metoda płatności oferowana przez Bank Spółdzielczy w Gliwicach przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych. BLIK umożliwia płatności w sklepach stacjonarnych, internecie, wypłaty gotówki oraz przelewy na numer telefonu. Rozwiązanie jest bezpieczne i bardzo wygodne. Do korzystania z BLIKA potrzebna jest aplikacja mobilna "Nasz Bank" dostępna w sklepie Google Play oraz App Store.
BLIKIEM można płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych. Usługa BLIK oferuje również natychmiastowe przelewy na numer telefonu. Bank realizuje przelew dzięki powiązaniu numeru telefonu z rachunkiem odbiorcy. Płatności BLIK są akceptowane tylko na terenie Polski w bankomatach i terminalach płatniczych POS, które są oznakowane znakiem towarowym BLIK.
W aplikacji mobilnej "Nasz Bank" wystarczy tylko włączyć tę usługę w Menu - Ustawienia - Ustawienia BLIK.
W celu korzystania z usługi BLIK, użytkownik musi mieć zainstalowaną aplikację mobilną "Nasz Bank" na swoim urządzeniu mobilnym. Aby dokonać płatności BLIKIEM należy wygenerować w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i w zależności od rodzaju dokonywanej operacji, należy go wprowadzić:
a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej - wygenerowany kod BLIK jest ważny 2 minuty.
Instrukcja instalacji i konfiguracji aplikacji "Nasz Bank" znajduje się na naszej stronie: www.bsgliwice.pl
Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521