Skip to main content
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank
    # Promo

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

    Aplikację należy pobrać ze sklepu:

    Google Play (dla Android) - w polu wyszkaj wpisujemy Nasz Bank Novum

    App Store (dla IOS) - w polu wyszukaj wpisujemy BSGliwice Nasz Bank

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    dostęp do historii operacji
    prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    wykonywanie przelew QR
    zakładanie i likwidacja lokat
    zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
    wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

    Przydatne informacje

    Aktywacja aplikacji

    Aby aktywować Aplikację należy:

    • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play lub z systemem IOS z App Store.
    • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

    Instalacja „krok po kroku”:
    W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami (krok1, krok2, krok3, krok4)

    Ad. krok 3 instalacji:
    USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE

    Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
    - podajemy nazwę urządzenia

    - wpisujemy otrzymany kod z SMS
    - skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
    - ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

    Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

    Bezpieczeństwo

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
    Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    • e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
    • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko
      dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521